27 Şubat 2010 Cumartesi

Baktus Atkı (Baktus Scarf)

 

İp: Papatya Batik
Şiş: 4,5 no

Biten ama birtürlü eklemeye fırsat bulamadığım işlerden biri daha. Bu atkıyı örmesi çok kolay ve zevkli oluyor.
Haraşo örerek, 4 ilmekle başladım ve her 4 sırada bir sadece bir yandan arttırdım. 65 ilmek oluncada yine aynı taraftan 4 sırada bir kestim. 4 ilmek kalana dek kesmelere devam ettim. Uçlarınada zincir çekip püskül yaptım.

Not: Arttırmaları yaparken ilk ilmeği boş aldım, dolama yaptım, sıra sonuna dek ördüm. Arka sırada ise dolama yaptığım ilmeği çevirerek ördümki delik olmasın. Kesmeleride yine ilk ilmeği boş alıp, 2. ve 3. ilmeği beraber düz örerek kestim.

5 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Arkadaşım ellerine sağlık, rengi de baktusunda çok hoş, güzel günlerde kullan...

DenDen dedi ki...

Rengi çok güzel olmuş, kendiside ellerinize sağlık

Semra Merdan dedi ki...

Baktusun ne kadar cıvıl cıvıl olmuş ,tam baharlık.Ellerine saglık canım arkadaşım.

semra dedi ki...

emeğine sağlık renkler süper

Shirley Araujo dedi ki...

beautiful, wonderful
kiss
Shirley