6 Aralık 2010 Pazartesi

Traveling Woman Şal





İp : Himalaya Perlina
Şiş: 4 no


Merhaba arkadaşlar, herkese bol örgülü ve güzel bir hafta diliyorum. Bu şalı örelide baya oldu ama bu aralar
bloguma fazla vakit ayıramıyorum nedense. Bir koşuşturmadır gidiyor, aslında sürekli birşeyler örüyorum ama resimleyip ekleme aşamasını geciktiriyorum.

Bu şalın orjinalini sevgili Liz Abinante'nin bloğunda pdf dosyası olarak bulabilirsiniz. Örmesi çok güzel ve kolay bir model. Benim ipim 1 yumaktı o yüzden biraz küçük oldu. Örnekli kısmı istediğiniz kadar tekrar edip, sonra kenar örneğini örerek büyütmeniz mümkün. Benimki tam bir boyunluk oldu.

5 yorum:

tülin dedi ki...

KAÇ MT İP KULLANDIN CANIM?
BENİM 50 GR LIK 2 YUMAĞIM VAR HEDİYE.İÇİNDE %40 İPEK VAR,KIYAMIYORUM BİR YERLERE KULLANMAYA AMA BUNU ÇOK BEĞENDİM,YETERSE İPİM BELKİ ÖRECEK ZAMAN DA BULABİLİRİM :))

SEVKUT dedi ki...

Teşekkürler...

Tülin ablacım ben 100 gr.lık ip kullandım ama metrajını hatırlamıyorum. Ravelry'deki yapılanlara gözatabilirsen ip konusunda fikir alabilirsin ordan.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM,GÜZEL KIZIN BOYUNLUK OLARAK TAKAR.

Nazan dedi ki...

Ellerine sağlık Kutsev, harika olmuş..

Adsız dedi ki...

Нi, I do think this is а great web sitе.

I stumbledupon іt ;) Ι'm going to come back yet again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help other people.

My web blog: tweets Resorts & Travel