7 Kasım 2012 Çarşamba

HAYVANSEVER DOSTLARIM İŞBAŞINA!!!


Evet hayvansever dostlarım sizlere bir duyuruda bulunmak istiyorum. Sevgili Colette'in blogu Dükkan Pati'de
tüm hayvanseverlerin canı gönülden destekleyeceğini bildiğim çok güzel bir etkinlik var.
Etkinlik çerçevesinde elde edilecek her bir kuruş sokak hayvanları için harcanacak. Bu etkinliğe  iki şekildede katkıda bulunabilirsiniz. İster kendi ürününüzü satışa koyun, istersenizde siteden sevdiklerinize yılbaşı için hediyelikler satın alın.
Bende Dükkan Pati için ne yabapilirim diye hemen çalışmalara ve araştırmalara başladım. 

Colette'in anlatımıyla Dükkan Pati'nin çalışma şekli;

"Çalışma şeklimiz şöyle ; oluşuma destek veren dostlar çeşitli illerden olduğu için herkes kendi ürününü bulunduğu ilden kargoya veriyor. Ürünlerin tanıtımı yine DÜKKAN PATİ'den oluyor.
Almak istediğiniz ürünü seçiyorsunuz ,bloğa yorum bırakıyorsunuz ben size SEHAYDER'İN İBAN no.sunu mail yoluyla bildiriyorum,siz hesaba ürün bedelini yatırır yatırmaz ürün kargoya ,bağış makbuzu da postaya veriliyor."


2 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Canım paylaşımın için çok teşekkür ederim.

Bu fotoğraf şahane,bayıldım bayıldım !
Yüreğine sağlık!

tülin dedi ki...

Süpersin!