27 Kasım 2013 Çarşamba

Bebek Battaniyesi




Himalaya Dolphin Junior Colors ip, 6 no şişle ördüm. 

Sahibine çoktan ulaştı, minik Kartalımız kullanmaya başladı bile. 
Bu battaniyede bütün marifet ipin güzelliğinde. 
90 ilmek başladım.
Alt ve üst bantlarla, kenar bantlarını haraşo ördüm.
Diğer yerleride bildiğiniz kesme şeker örneği, 10 ilmek düz, 10 ilmek ters.
10 sıra ördükten sonra terslerle düzlerin yeri değişiyor.
En son kenarlarınıda tığla geçtim, erkek bebek için olduğundan başka bir kenar yakıştıramadım.

6 yorum:

TATESAL dedi ki...

Arkadaşım battaniyenin kenar bantlarını ayrı mı örüp diktin yoksa birlikte mi?

SEVKUT dedi ki...

Tülincim kenarlarını tığla yaptım. Aynı yere 3 trabzan yapıp yan yatırdım. Erkek bebek için olduğundan başka birşeyi yakıştıramamıştım. Yalnız şimdi 1 tane daha örüyorum onda kutucukları 14'er sıra yaptım daha iyi durdu.

TATESAL dedi ki...

SEvkutcum ben kenar oyasını sormamıştım,haroşa olarak çıkan kısmı sormuştum...sanırım birlikte örülmüş...14 lü daha güzel olursa bende öyle öreyim olmazsa...teşekkürler mutlu yıllar...

SEVKUT dedi ki...

Tülincim evet hepsi beraber çıkıyor. Alt ve üste 10 sıra haraşo, kenarlardada 10 ilmek haraşo beraber örülüyor. 14 lü yapınca kutular daha kare oldu iyi oldu. Ben 6 no şişle örüyorum.
Sanada mutlu yıllar canım.

Adsız dedi ki...

kac ip gider

SEVKUT dedi ki...

4,5 yumak kullanmıştım bu battaniye için.