9 Kasım 2013 Cumartesi

MUTLU EDİP MUTLU OLALIM...





Altınörgü forumda yine güzel ve anlamlı bir etkinliğimiz var. Sevgili adminimiz Emelin öncülüğünde hasta çocuklarımızı sevindirmek için elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz. İşe çocuklarımızı mutlu etmek için bereler örerek başladık. Konuyu tam olarak anlatabilmek için forumda Emelin bizimle paylaşımını aynen aktarıyorum;

Sevgili dostlar, Mutlu Olalım Projesi için ördüğümüz bereler nereye kimlere gidecek bu videoyu izleyince daha iyi anlayabilirsiniz; Mutlu Olalım Projesi

 Sevgili Forum Dostalarım,

Bugün sabahtan çok hayırlı bir görüşme yaptım, İzmir'de Mutlu Olalım Projesi yetkilisi Özlem Hanım ile.
Hastanede yatan çoğu kanser hastası çocuklarımızı sevindireceğiz, onlara yeni yıl hediyeleri hazırlayıp gözlerindeki ışıltı ile mutlu olacağız.
Kısaca dernek ile olan tanışma hikayemi anlatayım; bundan yaklaşık 5 yıl önce İzmir'deyken tanışmıştım kendileri ile yine forumumuzda etkinlik yapmıştık ben organize etmiş hediyeleri toplamış teslim etmiştim kendilerine. Gönüllülük esasına dayalı para pulla işi olmayan kendilerini hastanelerde yatan çocukların bir anlık mutluluklarına adamış insanları bu etkinlikle tanımıştım. Amaç sadece hasta çocukları içinde bulundukları kasvetli, sıkıcı hastane ortamında mutlu etmek başka da birşey değil. Haftanın belli günlerinde onlarla oyun oynamaya gidiyorlar, hediyeler dağıtıyorlar kendileri de onlarla bir olup çocuk gibi eğleniyorlar, o ortamı gördüğüm için kendi kelimelerimle anlatıyorum bunları, herhangi bir yerden alıntı yapmadan bana geçirdikleri duygu ile yazıyorum.

Gelelim biz şimdi ne yapacağız bu çocuklar için
0-18 yaş arası yaklaşık 300 çocuk kanserle savaşıyor, hayatta kalma mücadelesi veriyor ama hala çocuk bunlar. Mutlu olmak onların da hakkı, şimdi biz elimizden geldiğince onları mutlu etmek için yeni ciciler öreceğiz. Kemoterapi dolayısıyla saçları döküldüğünden en çok bereye seviniyorlarmış biz de bere öreriz dedim ben de hatta saç bandı, eldiven, patik, bolero yelek elimizden ne geliyorsa işte anlayın siz
Kız ve erkek modellerinden istediğimiz kadar zamanımız gücümüz neye yeterse en son gönderim aralık ayının ilk haftası olmak üzere yeni örgüler öreceğiz, renk-model-sayı sınırı yok neden keyif alıyorsak her zaman yaptığımızı yapıp sadece öreceğiz

Özlem Arman Proje ile ilgili bilgi almak isteyenler için telefonunu da verdi, arayıp hem bu etkinlikle hem de dernek için yapılabilecek başka şeyler ile ilgili sorularınızı sorabilirsiniz.
0555  499 20 65

Örgü dışında birşeyler göndermek isteyenler için ihtiyaç listesi:

Balon
Çeşitli Oyuncaklar
Resim defterleri
Boyama kitapları
Çocuk kitapları
Çocuk dergileri
Çocuk maskeleri
Kırtasiye malzemeleri

----

Katılmak isterseniz;
Altınörgüde  buraya,
Altınörgü Facebook grubumuz içinde buraya  bekliyoruz.

Hiç yorum yok: