31 Ocak 2010 Pazar

Bebek Şapka Ceket Takım

 




 



Bu aralar hep bebek giysileri örme modundayım nedense. Çok ciciler ve çabuk bitiyor, örmeside çok zevkli oluyor.  Arşivimde bulunan çok beğendiğim modelleri sıraya koydum, birer birer örücem ve ördükçede sizlerle paylaşıcam.
Bu bebek takımını Ravelry'de görüp çok beğenmiştim. Bebek ceketinin açıklamasına ulaşamadım, bende resimden çıkarıp ördüm ve örerkende sizler için not aldım. Daha sonra bütün açıklamaları ve detay resimlerini ekliycem.

3 yorum:

nurece dedi ki...

Kutsevcigim herzamanki gibi harikalar yaratmissin ellerine saglik

bahar yorgun dedi ki...

şimdi tebrik mi etsek, fotoğraftan dahi model çıkarttığın için hasetimizden çatlasak mı??? bravo ..ellerine sağlık

makhina dedi ki...

Nurhana katılmamak mümkün mü canım,herzamanki gibi muhteşem ellerine sağlık