12 Ocak 2010 Salı

Yün Günümüz






Şimdi bu başlığı görünce buda neki diyorsunuzdur değilmi? Altınörgü forumdaki arkadaşlarla yün günü yapıyoruz. Ne harika fikir ama değilmi, bizim gibi örgü tutkunlarına bundan daha güzel bir etkinlik olurmuydu hiç. Forumdaki katılan arkadaşlarla gruplar oluşturduk ve çekiliş yaptık. Benim grubumda ilk çekilişte ben çıktım ve grubumdaki arkadaşlar bana yün gönderecekler. Yeni yıla bundan daha güzel bir başlangıç olamazdı doğrusu. Ne güzel çeşit çeşit renk renk bir sürü yünüm olucak oleyyy. Resimdeki yünlerde Aysel arkadaşımdan gelen ilk yünlerim. Himalaya marka yünler bulunduğum yerde pek bulunmuyor ve bende merak ediyordum bu yünleri. Sağolsun arkadaşımın seçtiği renkte süpermiş tekrar teşekkür ediyorum buradan kendisine.

3 yorum:

DenDen dedi ki...

altınörgüye üye olmaya çalışmıştım, başaramamıştım, tam benlikmiş çok haklıymışım

Unknown dedi ki...

NE GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜNÜZ ALTIN GÜNÜ GİBİ AMA BUNLAR ÖRÜLECEK CİCİLER ÜRETİLECEK.

bahar yorgun dedi ki...

çok güzel fikir keşke yeni üye kabul etse bende dahil olmak isterdim