2 Nisan 2010 Cuma

YENİ BİR BLOG DAHA OLUŞTURDUM

Yepyeni bir blog daha oluşturdum sizler için. Netten beğenip arşivime kaydettiğim modelleri burda paylaşmak istiyorum. Dediğim gibi bilgisayarla uğraşmayı çok severim. Nette gezinirken gözüme çarpan güzel modelleri sizlerede göstermek istedim. Genellikle bu modelleri eğer varsa açıklamaları, şemaları v.s. birlikte link vererek yayınlıycam. Ancak daha önceden kaydettiğim modellerin hepsinde link olmayabilir. Çünkü henüz acemiyken kaydettiklerimde link eklemeyi akıl edememişim o zamanlar. Şimdi artık  her beğendiğimi linkleriyle birlikte kaydediyorum ve sizede öyle yapmanızı tavsiye ederim. 

4 yorum:

alisnur dedi ki...

hayırlı olsun ablam yeni sayfan. çok güzel düşünmüşsün. bazen benim de aklımdan geçiyor. bilgisayardan kaybolmaya karşın, aradığında hemen bulabilmek için en güzel yöntem bu. sevgiler.

tülin dedi ki...

Hayırlı olsun canım.
Sen ne yapsan güzel olur..

hobicik dedi ki...

hayirli olsun canim zevkle gezecegim insallah yeni blogundada...sevgilerimle

comet70 dedi ki...

hayırlı olsun sevkut hanımcım sizin bloğunuzdan ayrılamıyorum zevkle geziyerum hergün yeni bişeyler varmı diye bakıyorum sevkut hanımcım örgücü ninenin yaptığı şalların pdf si var fakat yabancı dilde bitürlü anlamadık yardım etsen sen edersin seninle ben tığ işi byakadan bebe yeleği yapmayı öğrendim allah razı olsun bu şallardanda çok istiyorum ama olmuyo heralde anlatanın anlatışına da bağlı çok teşekkürler meilini bekliyorum hayırlı akşamlar