18 Mart 2010 Perşembe

YAŞLILARA SAYGI HAFTASI ETKİNLİĞİ



Huzurevi etkinliği için hazırlayabildiklerimi nihayet tamamladım ve kargoya verdim. Sevgili Bulut Gölgesi blogcu Tülin ablanın öncülük ettiği bu etkinliğe bende elimden geldiğince bir katkıda bulunmaya çalıştım.
Bunlar benim örerek hazırladıklarım elemeği olduğu için gönül rahatlığı ile yayınlayabiliyorum. Sizinle her elemeğimi paylaşmak için burdayım. Bunların dışında hazır olarak aldığım ve arkadaşlarımdanda toparladığım başka şeylerde var. Ama onları resimlemek nedense ters geldi bana. Bir hayır yapıyoruz ve bununlada gösteriş yapıyormuş gibi olmak istemedim doğrusu. Ama dediğim gibi her türlü elemeğimi sizlerle paylaşmak için açtım bu siteyi.

Nineciklerim için şal ve diz örtüsü, dedeciklerim içinde bere ördüm. Ayrıca benim meşhur liflerimde var tabii. Şalların ve berelerin detaylarını daha sonra paylaşıcam sizinle.

Hiç yorum yok: