19 Kasım 2009 Perşembe

Bayram Hediyelerim


Bu şalda bana hediye geldi. Altınörgü Forumdan Fatma arkadaşım bayram hediyesi olarak örmüş bana.
Çok güzel yumuşacık bir şal olmuş ve tamda benim tarzıma uygun kullanabileceğim bir model. Ben çok örgü yaparım ama çok az şeyi kullanırım genellikle spor şeyler tercihimdir. İşte bu şalda tam istediğim gibi bir model. Çok teşekkürler Fatmacım, ellerin dert görmesin inşallah.

 
 Tabi hediyelerim sadece şalla sınırlı değil. Ne zamandır almak istediğim ama bir türlü bulamadığım ponpon makinasıda göndermiş bana Fatmacım. Takılarımda çok güzel amaaa. Çok şıklar ve yine tam bana göreler.Yani beni yakından tanısa ancak bu kadar güzel seçimler yapabilirdi. Harikasın Fatmacım çok teşekkürler.

2 yorum:

alisnur dedi ki...

ablam, hediyelerini güle güle kullan insallah. gercekten cok güzeller..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel, gule gule kullanin! Hollandadan sevgiler.