8 Kasım 2009 Pazar

Ekmek Köftesi





 


Benim kızlar ve özellikle ders çalışmaya gelen arkadaşları bayılıyorlar bu köfteye. Hemde bayat ekmekler değerlenmiş oluyor. Kalan bayat ekmekleri buzlukta depoluyorum, acil durumlarda hemen bu köfteden yapıveriyorum, yanınada patates kızartması çok iyi gidiyor.




Malzemeler:
Bayat ekmek
kuru soğan
yumurta (1 ekmek için 1 yumurta)
maydanoz
kuru nane
tuz, karabiber, kimyon
Biraz kıyma (Bu isteğe bağlı ben birazcık koyuyorum)
 

Yapılışı:
Bayat ekmekleri suda bekletip sonra iyice suyunu sıkıyoruz. İçerisine soğanı rendeliyoruz, yumurtayı, maydanoz, nane, kimyon, tuz karabiber ekleyip köfte gibi yoğuruyoruz ve şekil verip tavada kızartıyoruz.


Afiyet olsun







2 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK LEZZETLİ DOYURUCU VEDE EKONOMİK NE GÜZEL FİKİR DENEYECEĞİM.SAĞ OLASIN

hazalca dedi ki...

eline sağlık,nefis görünüyor.acil durumlarda benimde kurtarıcımdır kendileri